Trion svarar


HILDEGARD



Namn: Hildegard Hitzig
Yrke: Jag har en jävla knappbutik i ett jävla skyffe. Ingen bar, absolut inte. Jag har en KNAPPBUTIK!
Preferenser: Spritindränkt andedräkt, hår på bröstet och en karlslok som kan byta en propp.
Favoritlåt: Leende guldbruna ögon
Favoritfärg: Genomskinligt som hembränt och påfågelsblått.
Favoritmat: Allt med kort datum, halva priset på Konsum.
Beskriv dig själv med 3 ord: En riktig pudding.
Relation till Hildegard: Jag ÄR Hildegard!


ROSALITA



Namn: Rosalita Hitzig
Yrke: Showartist och Schlagerdrottning, just nu arbetslös.
Preferenser: Stora, håriga karlar och mindre män i cape.
Favoritlåt: Främling av Carola.
Favoritfärg: Djurmönster och allt som glittrar.
Favoritmat: Den här kroppen får man inte av att äta.
Beskriv dig själv med 3 ord: Glitter, Glam och Schlager
Relation till Hildegard: Snyltande brorsdotter.


REGNBÅGE



Namn: Regnbåge
Yrke: Världsälskande på resande fot.
Preferenser: Jag älskar alla.
Favoritlåt: Kumbaya, my lord, kumbaya... kumbaya, my lord...
Favoritfärg: Ingen färg ska känna sig diskriminerad! Alla är lika vackra!
Favoritmat: Mat? Som i hasch menar du? Eller?
Beskriv dig själv med 3 ord: Peace, Love and Understanding.
Relation till Hildegard: Hildegard? Ah, du menar den där galna tanten? Hehe, nja, vi språkar ibland.

Kommentarer
Postat av: Frida-Martina

Fan vad snygg ni är :]

2008-12-10 @ 12:21:22
URL: http://frida-martina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0